Monday 5 September 2011

44

Ohoo~ lame gile aku tiggalkan kau ye. Raya blk kg. Ta bwak lapy. wuwuwu arini sangat menat! Baru balik date ngan En taff (err taff ke yayang? ~yeah taff tang perot :D ) ngehe padahal aku se ta wat pape pun tadi. Jalan pun ta sangat. Ape yg letih pun ak tatau. Ni mesti sbb heels tadi kot n kaen yg cutting kecik. Nyusahkan ak na bjalan. Tpakse tkedekkedek cam gadis ayu. ~wuuu =..= matilamak nyah.

Rini, aku spend taim aku yg tersise ngan cinta hati aku b4 g daftar dis wed. hee yg, u loOk howt in black okeh! na siom lajulaju muleyh? ~lalala tengs for da roses ^^ sangat sukaaaaaa!!! gila vavi punya sukaaaaaa!! noktah!! Da layu sket taim sampai umah, tapi tape la :) U know wat, ta suka sgt ble awak bagi pesanpesan tadi. Se sgt sedih :( tatau nape yg. Sebak pulak. Se cam na pegi jauh (padahal kat serdang je =,=) but i pomise, saye jage diri baekbaekkkk. Ta gatai2. Saya da ade awak kan :) dats enaf yyg. Ta panang laki laen dah ( if panang, just cuci mate je :p )

No comments: