Sunday 22 January 2012

157

this is not crap oldies~

Semalam aku tergerak nak bukak skoOl magz adek aku, and sambil selakselak pages yang bewarna hambar tu, aku teringat zaman agogo aku dulu. Aku sangat nakal and bengong. Wuhuuu~ Pernah skali aku buat keja gila taim teachers day. Well, its boring n ive got nothing to do. Normal students raittt (tahi~ aku librarian yang pemalas tahap gaban n suka ponteng dari keja =..= ) On dat day, aku n my bestie yg sangat sumel, g keluar skoOl jap taim event tu. As sume bz, keluar masuk sekola adalh sesuka hati n kau boleh act like skoOl tu bapak kau punya. harrr harrr~ Sifat aku yang sangat suka kutip benda santek memang ta boleh ubah dari dulu, n taim merayap tu, aku jumpa setompok kawanan bunga kecikkecik kaler kunin n sumpah santek wooo~ Aku pun kutip lah ngan gumbiranya n bawa balik skoOl. Sampai skoOl, aku cakap ngan bestie aku, meh kita wat kija gila yg, kita bagi bunga ni kat laki yang encemencem *more spesifik is, laki yang kite minat* dasar gadis gatal! huahauhua

And aku buat okeh kerja tu. Aku ta omong kosong ;) Tipu la kalau aku cakap ta segan, but rasa tercabar ngan katakata sendiri =..= so, harusss teruskan! Ayat aku senang je "hye awak. awak kachak lah, nah bunga saya bagi khas untuk awak (sambil senyum manis) " Mostly mamatmamat ni tekejut sebab aku berani sangat n segansegan ayam terima bunga. Ngehe, rileks r brada, ini zaman skola, just rock it dude! Masuk U cite laen pulak kan ;)

Ada yang segan sangat n na lari but aku paksa jugak. Pedulik hapa aku. Muahaha :D

awhhhh how i miss all the memories :( Its all endup when i start a new skoOlife in technique. Da taley wat kije gile sangat as skoOl kecik n just ada dua form. Buat siket, ade je yang ngutuk ngata macammacam. Huh! sialan lah~ Sapa yang pena skoOl asrama mesti tahu perangai budak asrama macamana kan.

No comments: