Monday 28 November 2011

93


killing my self

for sure its not going to happen, as :

* I love my self
* I love my life even its not so good
* Aku ta puas lagi hidup!
* Theres too much sins dat ive done n I need to redeem
* I love my parents n fam
* Aku ta tunaikan lagi tanggungjawap as anak sepenuhnya
* Err Im not going to leave mr taff alone as I wanna be part of him

Dear peeps, theres too much reasons to be tell. N for sure, clearly sure, im not going to end my self sesuka hati.  Aku manusia yang punya agama dan tuhan. Agama aku melarang umatnya membunuh diri. Lagipun, there are ways to solve every probs dat occur in our life. Ive got my mom, dad, sis, bros n cinta. I need to think bout their  feelings and aku anak yang punya tanggungjawap. Aku ta perlu buat sumtin stupid macam ni untuk puaskan diri sendiri. Palingpaling aku buat pun, smoking. ~yeah, I know, bitch. Tapi aku da stop okay. Sebab itu pun perkara dummy yang sepatutnya aku ta buat.

No comments: