Wednesday 5 October 2011

54

Alhamdulillah, selesai jugak semuanya hari ni :) ape na jadi pas ni, aku terima. Im da one who take da risk. So syg, u have 2 face it lah. wuhuuu~ tadahallah bebeh! Berani wat, berani la tanggung. ( katakata peransang untuk diri sendiri )

*scene tadi ye kawankawan

heyarghhh~ okeh. My turn 2 standup n say watever i wanna say bout dis program dat dey have done since.... errr 2 weeks ago? My words on dat taim :: firstly, sy ucapkan terimakasih utk program ni n perkara paling penting yg sy na tekan kan ialah sy minx maaf pada semua. For cnior, sorry as im not completing da task dat u gave us. N sorry jugak sbb berkeras tanak buat. For juniors, im sorry as bcoz of me n my fren, dis program kne tangguh. Sy bukan sombong. Sy salu je senyum tp if taim 2 ta snym, myb sbb sy penat n stress so ta panang kiri kanan n menonong je balik. Im not really goOd in comunication, so its quite hard for me to start sesuatu perbualan, n blablabla.....

kene tembak sikitsikit gak lah taim 2 ngan sorang due. Dan.. cam biase, aku mesti wat muke dull and membebel sorg2 dalam hati. wuwuwu seyesly, aku se aku ni mental dah =..= n yg aku mencik ngan diri aku sendiri, apahal lah suare aku ley bergetar? padahal ak bukan sedey pun. Ni la masalah aku taim bercakap sumtin yang seyes n perlu dituturkan dengan berhemah ( kecuali taim present. Taim 2 aku bercakap dgn sungguh berwibawa ngaha :D )

No comments: