Sunday 23 October 2011

67

TREE PLANTING CEREMONY :D

wuhuuuu seyes seronok arini okay. Ade ceremony kat UPM tadi. Tree planting yang di buat atas kerjesama ngan pihak Jepun. Siap ade Tb3 uolls~ tapi tatau la bile na siarkan mende tu. Aku tengok brite tadi tade =..= ngaha 

ape pakcik jepun tu dok bebel pun aku ta paham, sebab jepun die pekat sangat n english die ta clear. But prof tu sangat sumel taim cakap terimakasih. ngeee da tua pun dia tapi gagah jugak na join ceremony ni :) Steady la Prof! ;)

aku, n beberape orang mem aku same team planting, so kitorang bising gak la tadi. Seb bek same ngan dorang, kalu taaaaa, bebuih la aku busan tadi weyh. Semangat gile kitorang tanam pokokpokok tu sebab na cepat abes. Ye la, matahari pun da naek. Terik kot~ abesla itam x__x

lec dari bintulu ade tadi, so kitorang sangatlah happy as dapat jumpe ngan dorang lagi :D hamek kau! bukan men bising aku dok nyakat Dr tadi. ngee~ Ngah sedap maen tanah kambus pokok, datang lak fotografer betulbetul depan aku. Uish~ segan. hikhikhik :P Aku try la watwat tatau (padahal nak sangat mamat tu amek pic aku =..= ) n kuiskuis tanah. Then die tego suruh aku panang cam. Haaaa hape lagi! posing lah aku d situ ngan senyum selebar mungkin. ~weeee ^^ *misi untuk d ambil gamba tercapai. yesh!! :D

kami sedang bersemangat sebab taim ni nga berkumpul kat K13 sebelum bertolak ke tempat kejadian. hee





 okay.. sampaisampai je bergumbira dengan snap pic sana sini. uhuuu~


haaa nampak ta betape rajin nye kitorang menanam untuk kebahagiaan manusia sejagat. Nampak taaa. uhuuu :)

No comments: