Saturday 22 October 2011

66

wohoOo~ wats wrong with me???? dammit!! aku tatau ape kene ngan aku lately. Aku asek na gaduh ngan die, na marah.. n for sure die pun da fedup ngan aku. Maaf :|

Mungkin sebab next week da stat cuti, n ive got no plan to spend da whole holidays. Ta suke duduk rumah n pleaseeeee, jangan sebut ayat ni " awak tu perempuan, kan elok duk kat rumah " ahaha fak! aku benci ayat itu okeh. Se cam na bagi penyepak lajulaju. Aku tau lah aku ni perempuan, but dats not a reason y i should always be in da house. Aku bukan perempuan melayu terakhir yang suke terperap n aku ni jenis outdoOr. Aku suke keluar. Ta wat pape pun tape.. lepak membusuk kat kedai pun aku sanggup. As long bukan melepak dalam rumah.

reasons y i hate being in da house:

* aku se terperap n ruang lingkup aku sangat kecik
* aku se lemas ( rumah aku, aku tau tiap pelosok. Na pusing mana je kan )
* aku suke tengok orang lalu lalang kat lua 
* aku tade kawan kat rumah 
* rumah aku pun sunyi tade orang

haaa dats y  lah aku ta suke dok umah. huh! Aku ade je berok. Ley je un9, buttttt ergh~ aku bukan kaki un9 lah! Ngat aku suke dok ngadap lapy ni ke? Naek juling anak mata ade lah. Kalau bukak pun, peshboOk je keje aku. Tade natang len. Naek muntah dah.

Sile jangan salah faham. Aku oke je ngan isi rumah aku... Just aku memang ta suke stay kat rumah. Mom aku pun paham sangat perangai aku. Dok umah sehari due tu ley lagi la aku tahan. Masuk hari ketige, mule la menggelupur cam cacing panas kat umah tu. hurmmm. :(

tolonglah ajak aku keluarrrrrr T_T arghhhhhhhhh~

No comments: