Sunday 16 October 2011

63

convocation day!!! hell yeahhh!!
after 3years spend my beautiful life at bintulu, akhirnya convo jugak aku kat serdang ni ^^
okeh, sume orang pakai jubah maroOn. Kitorang je jubah klabu. ahaa =,=
who give a deym rait? Convo jugak sekali~
agak sangat bangge as yang sampaikan skroll adalah sultan selangor.
againnnnn
SULTAN selangor uolls!!!
:D

tema pemakaian aku hari ni, tetap ngan tema klasik
sangat sukaaaa ngaha :D
da tu ley lak sepanjang dalam dewan, ak pakai kaen salah =..=
jumpe je ngan my mom, die ketawekan aku
errrrr
da pakai siap naek pentas sume kan. Bukan ley elak... so
wat tatau je da lah. ~lalala

my sayang datang arini ^^
tenks for da rose! n tenks for comin n spend da whole day wit me
awak kachak arini syg. Sangat!

agak terkilan sebab ta dapat amek grup foto rini ;(
tade rezeki.. hurm sedey weyh!!
ak bz keja sana sini.. lastlast pic aku ngan kawankawan baek aku tade :|
just... sedey sangat :'(


No comments: