Friday 28 October 2011

69

wohoO~ rase sangat best sebab turun Ampang Point tadi. Ta sangke aku dapat jumpe dolls yang aku na sangat beli tuuuu! haaaa hamek kau. Ta sedar diri duit tade, beli banyakbanyak kan =..= habes kopak wuwuwu T_T
ni 1st doll aku choOse. Nampak cam scary kan? hee sebab 2 die pilihan aku yg pertame :D
ini cik lanun kaler kunin. Aku suke kunin! n die somel ~awhhhh

Ekceli banyak gile choices yang aunty tu hang. Arghhhhh! tekanan aku tengok, sebab banyak giler yang cute. deym! If only ive got more money... Mesti aku borong abes dah =,= Ade kapel punye gak. sweet keyh. But againnnnn, duit tade T_T Sumpah aku na beli banyakbanyak. Dah la kaleful. Rambang mata tengok. wuwuwu
aku sangat suka ini menda!! ^_^

korang perasan ta yang design dolls ni menyerupai ape? Korang pena denga o tengok vodoO dolls? Patung yang di gunakan oleh satu puak untuk aktiviti pembomohan. Dimana patung ni akan d buat menyerupai manusia, then akan d lekatkan sekali barang milik mangse kat dolls 2, untuk d puje. Haaaa same kan mende ni ngan vodoO dolls tu. 

Aku ta tau nape, aku minat gile bende yang pelik camni. Bagi aku, dorang somel n lain dari yang lain. Dorang ade daya tarikan sendiri n ta ramai yang minat mende ni. Dats y dorang ni special. ngaha :D


No comments: