Wednesday 19 October 2011

65

wuuu ekceli mende ni da lame da.. ak kene design badge untuk floor aku. ergh~ di sebabkan na cepat n seyesly ive got no idea for badge design, aku rembat je design dalam tenet. wuhuuu. maaf ye owner desingn. I songlap design u =..= so rafly aku lukis je design tu atas paper as aku na tnjuk kat budakbudak floOr dlu. Da siap showoff, baru la aku lukis kat dalam lapy ni.. Baru semangat na maen illustrator. Tuptup da taley pakai. Ohoo~ best! +..= tpakse la pakai paint yang kurang kualiti siket ni..

tadaaa~ ni la design yang aku rembat tuh :) disebabkan na wat badge, mr taff aku nasihatkan mende ni wat kat adobe (err ta silap lah) sebab takut t pecah ble d apply. Woho0~ Even aku rembat, ini gamba aku lukis semula okay, n ade la penambahan siket. 
 
Aku adalah mahlok pemalas n ta suka explore benda rumit yang bersangkut paut ngan comp. So.. aku minta la mr taff aku tolong wat ape yang patut :)
 
haaa ni yang dah d edit oleh mr taff :) Lari siket dari design aku tapi tape la. Janji natang ni siap :D ngahaha

ni la hasilnyeee ^^ 
ahaa gamba ta bekualiti =..= 
maklumlah, pakai fone cikai je. wuuu

No comments: