Thursday 1 March 2012

168

Hari yang sangat membunuh sebab bosan na mati. Macam biasa, aku ngadap mr lapy. Hoyeahhh~ =,= n kunun kunun na sambung nota yang terbengkalai since last week. Tapi aku just sentuh jeee, then aku sambung on9. Ahaha  =..= maafka aku nota. Seru 2 nga stuck kat tol.

Hari tu si gemukku cakap ada orang baca penulisan aku. I neva expect dat. Sebab aku memang ta pk ade orang akan bace. Bagi aku penulisan aku bosan. Aku tulis ikut dan aku je, but depend o the situation. Kadang aku tak tau ape aku cuba sampaikan n aku tak tau orang faham ke ta ape yang aku cuba sampaikan. *oke, ayat cam tambhi.

Honestly, aku sangat terkejut and terkesima. Jengjengjeng. Untuk manusia tersebut, tenks sebab jengah ke sini. Tak sangka kau baca sampai habis. As for me, orang akan datang tengok 1st page then blah. Wuwuwu. Sebagai balasan, meh aku stalk kau pulak. Muahaha :D oke, aku tipu je. Malas dah na stalk *fakta bohong dari aku.

Dan ini cerita lain pula. Dear pt, please masukkan wang dalam akaun aku yang dah kontang. Kepalahotakau na masukkan tengah bulan 3 nanti. Na mampos sangat ke weyh? Aku na pakai duet, begitu juga ngan rakyat aku yang lain. Haishh~ kan best kalau boleh jual bulu kaki. Dapat sket aku menjana ekonomi.

No comments: