Sunday 11 March 2012

174

khas buat kau, gadis melayu yang memakai spek bingkai hitam, yang sering tersenyum lebar di dalam setiap foto kau, bertubuh genit dan comel serta manis bertudung. Ya, aku menulis ini khas untuk kau. Kali ini hanya untuk kau dan aku tujukan pada kau.

Dear miss F, tenks for reading. Sumpah aku ta sangka. Sebab dalam otak aku, takan ada pembaca hasil tulisan aku ni. Oke, quite speechless. Muahaha =..=  pape pun, tenks a lot! Kalau kau rasa ada kata kata aku yang berbaur lucahan n kekesatan, maaf. Mulut aku memang lancang =,= (orang kata) Kalau kau na bagi komen, lagi aku suka. At least aku tahu pendapat orang lain. Tade lah syok sendiri je menulis ni.

Again, tenks a lot dear! meh sini aku kish lajulaju meh. ngeheh :D InshaAllah aku akan hasilkan lagi cerita cerita dongeng kat sini.

No comments: