Monday 12 March 2012

175

Lately aku d hantui mimpi sama berulang ulang. Mengenai sejenis binatang yang aku panggil furrballz. Ia sangat sumel dengan warna kelabu belang hitam dan berekor panjang. Sangat sumel sampai aku jadi gila bayang terhadap dia. Aku dah gilakan kau lah furrball! Mungkin sebab aku dah lama tak membela binatang berbulu yang kecik, gian kau datang n its burdening me. Deym!

Ni suma salah kau la ni Mr taff. Salah kau sebab kenalkan aku dengan furrbll kau tu. Kan dah datang gian aku. Since he show it to me, I fall in love n gila aku makin menjadi bila tengok gamba gamba dia yang super cute mintak pelempang tu. Aku se cam na gigit gigit natang ni sebab tahap sumel yang melampau. Anddddddd aku paling benci pada benda sumel yang aku ta mampu milik (macam furrball ni =..=)

Ikut nafsu memang aku nak sangat bela. But da cost are killing. Lebih jimat bela kucing. Sumbat je nasi n ikan. Senang. Huuuu n sekarang aku nak salahkan nenek blakang rumah aku tu. Elok dah aku rembat anak kucing dalam sangkar blakang umah die, mak aku g pulangkan balik as aku dah na masuk kolej.  Tade orang na jaga berak kencing kucin tu nanti. Baby cats tu ada tiga n siap aku dah bagi nama lagi, juju jojo jiji. Haa aku tau ta sedap. Aku pedulik hapa, aku memang ta pandai bagi nama sumel sumel. Nama huduh je aku reti.

Then tadi masa tunggu gadis gadis gendutku turun tok g makan, aku mencangkung tepi longkang. Tengok ikan longkang yang gemuk gemuk kat dalam tu. Longkang kat kolej aju besih as air mata air yang mengalir. Dan tercetuslah idea, aku na bela ikan tu =..= disebabkan aku ta minat bela ikan, if ikan tu mati pun, ta terasa sangat  kan. Ahahha dush aku kena penyepak. Ta menghargai ciptaan tuhan betul aku ni.

U know wat, d sebabkan mimpi tesrsebut, mood aku down sampai ta lalu na makan n tido ta nyenyak. Then, ianya turut mengganggu emosi n minda aku samai dah beberapa hari otak aku mati dalam menulis. Cam bangang doe =,= teruk tahap kritikal gak aku ni kan. Arghhhh~

No comments: