Saturday 31 March 2012

196

penat macam na mati!

Hari ni aku kena masuk hutan as ada amali for forest non-wood product subjek, which we have to kutip bamboo yang pelbagai spesis untuk data. The best part is, all grup ada 5 members but we only have 4 and all of us are gurls -yang laki, da mampus. Di sebabkan itu, kitorang d beri buluh minyak kuning yang rare, sebab kitorang je kaler kunin (padahal sebab die ade 1 rumpun je). haaaa nampak ta daulat kuning aku kat situ. Harrrharrr :D

Even they do provide chainsaw, kitorang pakai parang je, n guys, penat okeh pakai binatang tu. Die na 10 batang *pffft  macam na mampus kitorang ni menebang. And on dat taim, aku rasa aku sangat manly. Muahaha. Sebab aku dok tebang buluh, potong dahan dahan lagi, buat keje mengukur lagi, kerat batang kasi kecik anddddddddd angkat buluh tu dari bawah bukit, sampai atas bukit, campak dalam lori. Semua tu kami perempuan yang buat okeh! Tade laki, doesnt mean kami ta hidup. Dan saat ini lah ke shemale-an aku terbukti. *hoyeahhhh =,= -deym!

Lepas ni aku balik sarawak, g kawen ngan orang ulu. Ta pun, aku jadi original people, buat rumah kat hutan tu pakai buluh buluh ni haa *pffftt

No comments: