Sunday 11 March 2012

173

Tak kenal maka tak cinta


Sering bukan perumpamaan ini di lempar. Tapi, pernah kah betul betul kau memahaminya. Kisah ini berlaku pada aku. Si pesimis yang sentiasa negative terhadap manusia. Aku dan dia memang tidak suka d antara kami but since kena duduk sama, aku menyumpah n memaki without stop at first. Hypocrite I am. Depan senyum, but bila membelakangkan, aku buat muka. Yes babe, I am hypocrite.

Then aku ada dengar dari mulut manusia lainnya, yang seolah kau bercakap mengenai aku. Mungkin kau cuba menegur tapi aku kelihatan sombong kerana aku sentiasa menghabiskan masa aku d depan lapy dan tidak bercakap. Maaf. Aku bukan pandai berborak. Aku lebih selesa berdiam dengan orang yang aku tak biasa.
I know u try to have a conversation with me. But I prefer playing games then talking. Lagian, kita tidak punya apa yang mahu d borakkan. Sampai satu detik, aku sedar. Mahu menyombong sampai bila? Dan aku mula menegur kau. Walau sedikit, yang pasti ada.

Dan kelihatannya hubungan antara kita sedikit baik berbanding minggu pertama. Its good rait? Dengarkan sini, aku tidak sombong. Cumanya aku tidak tahu memulakan hubungan yang baru. Aku kekok. Jadi, sila faham kan itu.

No comments: