Tuesday 6 December 2011

102


hari itu kami ke pantai 
singgah kejap as na shoot pic wed
*aku kaki nyebok yang sibuk na follow
ta penat mana tapi cam kayu tiang
tecongok tatau na wat ape
toleh kiri kanan depan belakang
keletah n gelagat family pengantin pelbagai versi
tersiar megah :)

aku mula berangan
cane lah nanti majlis ak ea?
penat, serabut and rushing sana sini
then ak tengok mr taff n kawan die wat kije
amboi yang, kemain lagi gaye
cam na menari zapin pon ade gak
~ngee :D

aku rase kekok
ntah ape pangantin tu fikir
 mase tengok aku
*si kaki sebok 

se sbesalah pun ade
cam mengganggu :(

taim ke pantai, ak hapy siket
sebab nampak la jugak function aku d situ
tukang bawak props :D

dorang sebok shoot, aku sebok kutip kulit siput
lame gile ta jejak pantai
seronok la jugak 
tenks sayang ;) <3

nanti kite g lagi kay
na tengok sunset sambil romantisromantis
heee :D




No comments: