Saturday 3 December 2011

98

Girls date ;)

ehey, hari ini keluar bersama my babes ^_^
*penat okeh

Tujuan utama adalah ke mydin kat jalan TAR. Pusingpusing sana sampai penat as dorang na cari barang. Sedaseda da tengahari n perut memasing da wat konsert *lapanamati. So kitorang amek inisiatif tok makan kat gerai tepi mydin tu. Aku pun da biase makan kat situ, so da target na melantak ape. Gerai yang salu aku duduk peno lak dat taim ~sigh so tpakse la duduk kat gerai laen. Pas oder air, kitorang tunggu ahli grup yg lain *9org. Afta dat, aku n jah p la usha laok kat gerai yang best tu. Ngah aku jalan, akak tu tego aku cakap taley makan kat gerai lain.. errr??? (^,~)

Okeh, dat taim sume da wat muke. watafak mannnn? sukehati lah na makan apa kat mana kan? Gile bengang. Then sume down tana makan. Just tunggu air yang ktorang oder. Pas 5 minit, datang makcik cakap, ta makan, tade aer. *Haaaaaa????? buang mase kitorang je tunggu. Okeyh ladies, mencarut taim.

Pas melantak kat kedai lain, aku bawak budakbudak ni usha lubuk shawl :) masingmasing borong shawl, baju n tdung. Arini lak sabtu, ade paso malam. Lagi la meriah jalan TAR tu.

B4 balik, aku beli rose untuk diri sendiri. ehee sangat cintakan itu bunga ^_^ as not enaf bajet, beli 2 kuntum je :)

Dalam kegedikan melangkah untuk ke LRT, sempat aku n mas beli reben yg sumel untuk jadi eksesori shawl. *padahal aku ta pena pun beli n pakai natang ni =,=. Pembaziran! noted dat~

Next destination is taimsquare. Kat situ, ak aim na beli spek yang super skema tuuuu :D errr sumpah kat situ aku banyak beli benda ta patut =,= aku p beli cincin. *erghhh (aku memang hantu cincin) again bebeh *pembazirannnn T___T
 super nerdddd :DD

No comments: