Thursday 15 December 2011

113

kita kenal kan dah lama
dekat 3 tahun dah sayang
entah entah lebih dari itu
aku sedar awal perkenalan
aku layan kau kasar
tidak berlmbut walau sedikit
habis tubuh kau aku dera
dalam otak aku " pedulik apa"
*maafkan aku

kau bersabar walau aku berkasar
bercalar sana sini
bila kau meragam, segera tangan aku mencuit kasar
aku tahu kau sakit
tapi aku terlalu ikutkan hati amarah

kau tetap bersama walau habis aku hentak
asal kau hang, aku ketuk
nampak dah cacat kau sekarang tapi tetap kau bertahan
*terima kasih

jangan lah marah lagi
aku tahu kau mesti dah benci sampai na mati
bertahan je sikit lagi
sem depan, aku ganti screen baru
kasi kau cantik semula
boleh la kita manja manja
n aku janji aku ta kasar lagi
ill be the most tender girl in da world
*i hope

:: bertahan ya wahai Mr lapy ku sayang :(

No comments: