Sunday 25 December 2011

125

worst trip eva!!!
trip bersama dummy, bitches n gays adalah sangat menyeronokkan ye kawan kawan. N i really enjoying it. Se cam na baka sorang sorang, then campak kat sungai. ergh~ watafak la memasing nye perangai.

Secara jujurnya, aku ta suka melaka. Negeri die oke but it brings out memories yang aku tanak ingat. Nama pun melaka bandar bersejarah. Bersejarah rait? deym! Aku panang sana teringat. Panang sini teringat. Apakah???? Ta pepasal feeling women kat tepi tingkap *roll eyes bebeh. Da best part is stay n tito golekgolek kat jasin. Ahahha trip ni memang buat aku gile lah. 24 ours aku roll eyes. Juling dah ni.

Semalam jenjalan kat Jonker Walk. Tempat sesak n full with chineses. Sahsah taley makan kat situ. Dah la kebulur, tengok lak dorang jalan sambil makan itu ini. pergh~ terbaik bhai. Barang jualan adalah murah tahap baban. Tapi duet menjadi penghalang. Mencik! :(  Tapi sempat aku beli terompah n wooden mask :) ehehe na gantung kat bilik. Bia rumet seram. ~yeahhh. Tod na beli jawa punya, tapi mahal lak. Duit ta cukup.... but sokey, aku beli laen kali.

Sambil menikmati azab serangan kebuluran, kitorang cari kedai makan. Kene pulak lintas jalan. @__@ Aku kan ta retiiiiii!! arghhh~ Nasib umur masih panjang n ajal ta panggil lagi. Kalau ta, da tade da aku sekarang. Ta pepasal kene kebumi kat tanah melaka. Sumpah aku sangat bodoh dalam melintas :| kereta lajulaju, aku boleh lari je lintas. bodohbodohbodoh!

My ear got probs n it swell since friday. Sakit lah for sure :|  na g famasi but tatau kat mana n sape na bawak pun aku tatau. hurmmmm~

Keadaan floor sangatsangat sunyi, as ramai da balik umah. Study week la dikatekan. Tapi aku taley balik. Report bersepah. Sape na tulun buat? Meh sini, nanti aku upah gulegule. ehe  :)

No comments: