Thursday 22 December 2011

123

Siapa aku?
Hye
nama diberi adalah aimy
Sudah 20+++
Aku adalah si gadis
Aku kuat makan tapi ta pernah gemuk
*sebab aku bela jin dalam perut
Aku ada kaki besar. Sebesar kaki lelaki
Manusia lain kata aku pelik
~yeah. Dats  sooooo true
Aku ta suka melintas jalan
*nanti aku menjerit macam gila
Aku suka menyanyi tapi suara aku semerdu katak
Aku suka amek pic gaya huduh. Sebab aku unik
lesen aku da penuh but ak ta pena drive *pfftttt =..=
aku ta suka lelaki poyo bajet kau kachak sangat. Sebab aku tahu aku lagi kachak :D
Aku bukan lesbo sebab aku ade bf.
Aku suka warna kuning. Sebab aku rasa aku berdaulat
Aku gadis sumel. Sila jangan nafikan kenyataan ;)
Kish muka kucing adalah habit tegar aku
Muka aku ada macam gadis melayu terakhir. Jangan tertipu!
Muvie genre seram adalah fev aku.
Aku sangat suka dating <3 
sekian :)

No comments: